Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiael
Sado-Elektro - wiecie gdzie ma lutownice
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 18:25, 13 Mar 2007 Temat postu: Myster KOTAS |
|
|
mam pytanie moze ktos z grupy od kotasia zapodac jakie zadania mieliscie do zrobienia, a my z e3 wam damy jak cos ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Christopher
Tłuste zero
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:12, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Pierwsze zadanie to mnozenie macierzy A przez macierz transponowaną do A, drugie zadanie to wyszukiwanie wartości maksymalnej co do modułu w tablicy 4x4 uzupełnionej dowolnymi wartosciami z tym załozeniem że przy wyszukiwaniu wartosci maksymalnej pomijamy wartosci lezace na przekątnej głownej,trzecie zadanie to sumowanie w takiej samej tablicy wszystkich wartości dodatnich oprócz wartosci leżacych na przekątnej głownej a czwarte było jakies głupie chyba mnożenie wektora transponowanego przez tablice ale nie jestem pewnien.Aha każde zadanie za jeden punkt a ostatnie za póltora punktu
|
|
Powrót do góry |
|
|
bacikos
PRAWIE elektronik - prawie robi...
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Wto 23:02, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jesli bylby ktos taki dobry i zamiescil przykladowe rozwiazanie bylbym wdzieczny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madafak
PRAWIE elektronik - prawie robi...
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stamtąd
|
Wysłany: Śro 19:53, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Christopher napisał: | Pierwsze zadanie to mnozenie macierzy A przez macierz transponowaną do A, drugie zadanie to wyszukiwanie wartości maksymalnej co do modułu w tablicy 4x4 uzupełnionej dowolnymi wartosciami z tym załozeniem że przy wyszukiwaniu wartosci maksymalnej pomijamy wartosci lezace na przekątnej głownej,trzecie zadanie to sumowanie w takiej samej tablicy wszystkich wartości dodatnich oprócz wartosci leżacych na przekątnej głownej a czwarte było jakies głupie chyba mnożenie wektora transponowanego przez tablice ale nie jestem pewnien.Aha każde zadanie za jeden punkt a ostatnie za póltora punktu |
Kto wymysla te zadania to kura nie wiem, bez kitu trzeba miec wyobraznie tak jakby nie mogl dac czegos lajtowego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misiael
Sado-Elektro - wiecie gdzie ma lutownice
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:15, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
AD1.
Cytat: | // test.cpp : Defines the entry point for the console application.
//
#define _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE
#include "stdio.h"
#include "conio.h"
#include "math.h"
int main()
{
int i,j,z,w=0;
int tab[3][3], k[3][3],tab3[3][3];
printf("Podaj elementy macierzy\n");
for (i=0;i<3;i=i+1)
for (j=0;j<3;j=j+1)
{ printf("tab[%d][%d]=",i,j);
scanf("%d", &tab[i][j]);
}
for (i=0;i<3;i=i+1)
{ for (j=0;j<3;j=j+1)
{ printf("%d\t",tab[i][j]);
}
printf("\n"); }
for (i=0;i<3;i=i+1)
{ for (j=0;j<3;j=j+1)
k[i][j]=tab[j][i];
}
printf("\nMacierz transponowana\n");
for (i=0;i<3;i=i+1)
{ for (j=0;j<3;j=j+1)
{ printf("%d\t",k[i][j]);
}
printf("\n"); }
printf("\n\n TAB*TAB2=TAB3: \n");
for (z=0; z<3; z++)
{
for (i=0; i<3; i++)
{
w=0;
for (j=0; j<3; j++)
{
w=w+tab[z][j]*k[j][i];
}
tab3[z][i]=w;
}
}
printf("\nMacierz pomnozona\n");
for (i=0;i<3;i=i+1)
{ for (j=0;j<3;j=j+1)
{ printf("%d\t",tab3[i][j]);
}
printf("\n");
}
while(!kbhit());
return 0;
}
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Christopher
Tłuste zero
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:21, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie zupełnie!!!! Druga cześć mojej grupy(E5) ma z Jeżewskim i oni maja duzo łatwiejsze programy.Teraz mieli np sortowanie bąbelkowe i przez wybór.A my takie poj.......ne programy dostajemy i co najlepsze kazdy za jeden punkt a u Jezewskiego jeden program 2 punkty.I gdzie tutaj jest sprawiedliwość.On chyba sobie myśli ze każdy na tym kierunku to zaawansowany programista a co ja mam powiedzieć jak jestem po technikum i tam nie miałem zadnego programowania nawet w pascalu tylko na urzadzeniach mikroprocesorowych programowanie mikrokontrolera 8051 w asemblerze a to inna bajka.Tam nie ma zadnych tablic tylko rejestry a co tu bede truł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ejsi
Chuda Jedynka
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Śro 23:09, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ad.2
Cytat: |
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
int main()
{
int t[4][4];
int i,j,max;
printf("Podaj elementy tablicy :\n");
for (i=0;i<4;i++)
for (j=0;j<4;j++)
{
printf("tab[%d][%d]=",i,j);
scanf("%d",&t[i][j]);
}
printf("Elementy Tablicy to : \n");
for (i=0;i<4;i++)
{
for (j=0;j<4;j++) printf(" %d",t[i][j]);
printf("\n");
}
max=0;
for (i=0;i<4;i++)
for (j=0;j<4;j++)
if( (max<t[i][j]) && (i!=j) )
{
max=t[i][j];
}
printf("\nWartosc maksymalna= %d",max);
while (!kbhit());
return 0;
}
|
Na tej podstawie Ad.3
Cytat: |
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
int main()
{
int t[4][4];
int i,j,suma;
printf("Podaj elementy tablicy :\n");
for (i=0;i<4;i++)
for (j=0;j<4;j++)
{
printf("tab[%d][%d]=",i,j);
scanf("%d",&t[i][j]);
}
printf("Elementy Tablicy to : \n");
for (i=0;i<4;i++)
{
for (j=0;j<4;j++) printf(" %d",t[i][j]);
printf("\n");
}
suma=0;
for (i=0;i<4;i++)
for (j=0;j<4;j++)
if( (t[i][j]>0) && (i!=j) )
{
suma=suma+t[i][j];
}
printf("\nSuma= %d",suma);
while (!kbhit());
return 0;
}
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misiael
Sado-Elektro - wiecie gdzie ma lutownice
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:36, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
max mial byc do do "modulu" na to byla jakas komenda na wartosc bezwzgledna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ejsi
Chuda Jedynka
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Śro 23:49, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
hmm nie pamietam tej komendy... ale to chyba nie bedzie problemem moze przypomni na tablicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ejsi
Chuda Jedynka
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Czw 14:23, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
#define _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE
#include "stdio.h"
int main()
{
int t[4][4],tab[4][4];
int i,j;
printf("Podaj elementy macierzy: \n");
for(i=0;i<4;i++)
for(j=0;j<4;j++)
{
printf("tab[%d][%d]=",i,j);
scanf("%d",&t[i][j]);
}
for(i=0;i<4;i++)
{ for(j=0;j<4;j++)
{ printf(" %d",t[i][j]);
}
printf("\n");
}
for(i=0;i<4;i++)
{ for(j=0;j<4;j++) tab[i][j]=t[j][i];
}
printf("macierz transponowana to:\n");
for(i=0;i<4;i++)
{ for(j=0;j<4;j++)
{ printf(" %d",tab[i][j]);
}
printf("\n");
}
return 0;
}
|
|
Powrót do góry |
|
|
Christopher
Tłuste zero
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 14:40, 17 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Komenda do wartosci bezwglednej to abs(tutaj podajesz wartosc)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misiael
Sado-Elektro - wiecie gdzie ma lutownice
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:10, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
KTO moze ZDRADZIC pytania u KOTASIA co mieli zajecia w wtorek ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misiael
Sado-Elektro - wiecie gdzie ma lutownice
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:40, 22 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
// fnkcja.cpp : Defines the entry point for the console application.
//
#include "stdio.h"
#include "stdafx.h"
#define _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE
long int silnia(long int n);
/*double XdoY(double x, double y);
int XdoY(double x, double y, double *z);
int podwajaj (int n); */
int main()
{long int n,z;
printf("podaj liczbe:");
scanf("%ld",&n);
z=silnia(n);
printf("silnia wynosi:%ld",z);
return 0;
}
long int silnia(long int n)
{long int i,z=1;
for (i=2;i<=n;i++)
z=z*i;
return z;
}
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madafak
PRAWIE elektronik - prawie robi...
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: stamtąd
|
Wysłany: Czw 15:01, 22 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
X^Y
// Funkcje.cpp : Defines the entry point for the console application.
//
#include "stdio.h"
#include "stdafx.h"
#include "math.h"
#define _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE
double XdoY(double x, double y);
int main()
{
double x,y,k;
printf("x^y\n");
printf("Podaj liczbe x:");
scanf("%lf",&x);
printf("Podaj liczbe y:");
scanf("%lf",&y);
k=XdoY(x,y);
printf("Wynik=%lf\n",k);
return 0;}
double XdoY(double x, double y)
{
double u;
u=exp(y*log(x));
return u;
}
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:26, 22 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Lab z Metod :
#define _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE
#define _USE_MATH_DEFINE
#include "stdafx.h"
#include "stdio.h"
#include "conio.h"
#include "math.h"
long int silnia(long int n);
double XdoY(double x, double y);
int XdoY(double x, double y, double *z);
int main()
{
//printf("%ld ", silnia(3)); ///SILNIA
//printf("%.3lf ", XdoY(3,2)); ///XdoY
/// XdoY(double, double, double *)
int x = 3, y = 2;
double log1 = 0;
if(XdoY(x,y,&log1)==1)
printf("Wynik : %.3f\n",log1);
else
printf("Error! \nx<0\n");
return 0;
}
int XdoY(double x, double y, double *z)
{
if(x<=0) return 0;
if(x>0)
*z=exp(y*log(x));
return 1;
}
//long int silnia(long int n)
//{
// long int silnia = 1;
// if(n==0)
// silnia=1;
// else
// for(int i=1; i<=n; i++)
// silnia*=i;
// return silnia;
//}
//double XdoY(double x, double y)
//{
// double pot=1;
// for(int i = 0; i<y; i++)
// pot*=x;
// return pot;
//}
|
|
Powrót do góry |
|
|
|