maro
PRAWIE elektronik - prawie robi...
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 19:22, 28 Lis 2007 Temat postu: Zadania z kartkówek |
|
|
Kartkówka nr 3 u Koska:
Utwórz klasę Str dla C-stringów tj. tablic char (przyjmij ich rozmiar równy 81). Klasa Str ma mieć: wszystkie składowe public; domniemany konstruktor w postaci "" (czyli pustego ciągu znaków), przeciążony operator + dajacy obiekt Str, którego tablica znaków powstanie z połączenia dwóch obiektów Str oraz operator < pozwalający porównać dwa obiekty. Utwórz także przeciążony operator << wysyłający do strumienia wyjściowego obiekt klasy Str. Utwórz obiekty a,b,c,d,e,f. Obiekty a,b,c mogą zawierać dowolne niepuste napisy, które zostaną wykorzystane w instrukcjach: d=a; e=a+b; f=a+b+c. Wypisz obiekty a,b,c,d,e,f za pomocą makra piszn1 (patrz folder sieciowy c_all), a następnie utwórz na stercie pojedynczy obiekt Str i 3-elementową tablicę obiektów Str. Zapełnij je jakimiś napisami i wypisz je.
//Cokolwiek ten program ma robić
|
|