Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
YeLLoW
Chuda Jedynka
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 17:06, 28 Sty 2011 Temat postu: Termin1 |
|
|
W linku zeskanowany termin 1 i moje rozwiązania zad2 i zad3. Na tyle pozwoliła mi dziś moja fantazja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Resztę rozwiązań może wrzucę w poniedziałek jeżeli nie znajdzie się nikt dobry by wrzucić rozwiązania pozostałych.
No to weekend czasz zacząć, trzeba się trochę poobijać
Ostatnio zmieniony przez YeLLoW dnia Pią 17:07, 28 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dykii
ELEKTRONIK - on już ciągnie druty
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Gliwice gr. II
|
Wysłany: Sob 18:03, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki!
Poniżej treść egzaminu i rozwiązania zad. 5 i zarys zad. 4 (pisał Jerzy) . Wszelkie inne rozwiązania będą mile widziane
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chuda Jedynka
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 15:28, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moje pytania:
Zadanie 5. Czemu do obliczeń bierze się ten obraz maski, a nie segmentu? Rozumiem, że dla tego, że jest podkreślony, ale u mnie nie był. Jurek jakoś to komentował?
Zadanie 4. Dalej nie wiem o co chodzi.
Moja propozycja rozwiązania zadania 1:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekam na opinię, bo nie wiem czy dobrze kombinuje.
Ostatnio zmieniony przez rob dnia Pon 0:55, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dykii
ELEKTRONIK - on już ciągnie druty
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Gliwice gr. II
|
Wysłany: Nie 19:16, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dlatego, że te rozmiary obejmują zarówno obraz jak i maskę.
Zadanie 4 też nie wiem o co chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
YeLLoW
Chuda Jedynka
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:16, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Co do rozwiązania zadania 1 od Roberta to myślę, że jest to zrobione logicznie i poprawnie.
Mam za to pytanie do zadana 5. Jak np będziemy mieli obraz maski w przedziale (20,200), a obrazu segmentu w (30,210) to nasze równanie będzie wyglądać tak:
255=A*ln210+B
0=A*ln20+B
Napiszcie czy to jest poprawne czy nie. Jak nie to napiszcie jak to powinno wyglądać.
Ostatnio zmieniony przez YeLLoW dnia Pon 12:17, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chuda Jedynka
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:22, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tak. Przynajmniej ja tak zrozumiałem.
Moja propozycja rozwiązania zadania 4.:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak się to ma do "zarysu" podanego przez Jurka, ale myślę że jest mniej więcej dobrze. Jakby się ktoś uparł to całka z zadania policzona analitycznie jest tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
jako przykład 10.
Ostatnio zmieniony przez rob dnia Pon 21:06, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Tłuste zero
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:59, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sa może jakieś wieści a propos wyników?? W pt Jerzy pono coś mówił o poniedziałku...
|
|
Powrót do góry |
|
|
YeLLoW
Chuda Jedynka
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:07, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rozmawiałem z nim w piątek po egzaminie. Chciałem zostawić mu meila, ale powiedział że będziemy się wcześniej widzieć w poniedziałek na egzaminie po czym dodał, że będzie sprawdzał dopiero po msi. Więc trzeba mu wysłać chyba meila z prośbą o wyniki. Z resztą i tak nie zdałem bo zrobiłem tylko dwa zadania:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
pisu
Tłuste zero
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:11, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ci co zdali wiedzą, że zdali. Ci co nie zdali uczą się. Bo powiedział Pan uczcie się a będzie wam dane, dawajcie a będziecie pouczeni. Dlatego muszę się pouczyć przed następnym terminem
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Tłuste zero
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:36, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ci co zdali wiedzą, że zdali. Ci co nie zdali uczą się. |
To jest tylko tak, że każdy wie co napisał czy jest to poparte jakąś fizyczną informacją pytam już dla pewności bo czekanie jest dobijajace...
|
|
Powrót do góry |
|
|
YeLLoW
Chuda Jedynka
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:49, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
na razie nie ma fizycznej informacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
YeLLoW
Chuda Jedynka
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:34, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do zadania z poniższej kartki. Chodzi mi o zadanie nr 2
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam dwa rozwiązania i nie wiem, które jest poprawne. Oba liczone inaczej i wychodzą różne wyniki.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Jak myślicie, które rozwiązanie jest ok
Ostatnio zmieniony przez YeLLoW dnia Wto 20:44, 01 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chuda Jedynka
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:05, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Szczerze to pierwsze rozwiązanie jest chyba od innego zadania, bo wynikiem jest delta mi.
W drugim dane są chyba inne, bo D1=1.15 a nie 1.60.
Ogólnie to chyba nie można tego liczyć w sposób taki, że Kgr=(I1-I2)/(I1+I2), bo mamy jeszcze charakterystykę filmu. Teraz tylko pytanie czy H jest proporcjonalne do I czy H=log10(I)?
|
|
Powrót do góry |
|
|
YeLLoW
Chuda Jedynka
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:45, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Z pierwszym rozwiązaniem to wrzuciłem inne zdjęcie nie z tego zadania, ale już poprawiłem i jest dobre. A w pierwszym są dane inne ale chodzi o sposób rozwiązania, który jest dobry a który nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chuda Jedynka
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:18, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To pierwsze wydaje mi się dobre.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|